Your cart

Your cart is empty

B2B Marketing Automation

I B2B sammenhæng benyttes Marketing Automation typisk til lead håndtering og lead nurturing. Vi kan hjælpe dig med at effektivisere din B2B salg ved at varme dine leads op og holde dine sælgere fokuseret på kvalificerede og købsparate leads.

Book en gratis sparring 

B2B Marketing Automation

I B2B sammenhæng benyttes Marketing Automation typisk til lead håndtering og lead nurturing. Vi kan hjælpe dig med at effektivisere din B2B salg ved at varme dine leads op og holde dine sælgere fokuseret på kvalificerede og købsparate leads.

Book en gratis sparring 

Er det tid til Marketing Automation i jeres virksomhed?

Hvis I kan svare ja til et eller flere af disse spørgsmål, så bør I overveje at implementere Marketing Automation.

Udfordringer med lead nurturing

Oplever I, at I mister leads, fordi jeres 

marketing- og salgsteam ikke arbejder sammen?

Lavere konverteringsrater

Har I udfordringer med at nå ud til jeres potentielle kunder med de rigtige 

budskaber på det rette tidspunkt?

Udfordringer med segmentation

Har I problemer med at skille kolde leads 

fra varme leads? Bruger I unødvendige 

ressourcer på leads, der ikke er 

klar til at købe?

Dårlig ROI

Oplever I, at jeres marketingindsats halter, fordi I mangler data til at vurdere, hvad 

der virker, og hvad der ikke gør?

Er det tid til Marketing Automation i jeres virksomhed?

Hvis I kan svare ja til et eller flere af disse spørgsmål, så bør I overveje at implementere Marketing Automation.

Udfordringer med 
lead nurturing

Oplever I, at I mister leads, 

fordi jeres marketing- og 

salgsteam ikke arbejder 

sammen?

Lavere 
konverteringsrater

Har I udfordringer med at nå 

ud til jeres potentielle kunder 

med de rigtige budskaber på 

det rette tidspunkt?

Udfordringer med 
segmentation

Har I problemer med at skille 

kolde leads fra varme leads? 

Bruger I unødvendige 

ressourcer på leads, 

der ikke er klar til at købe?

Dårlig ROI

Oplever I, at jeres 

marketingindsats halter, fordi 

I mangler data til at vurdere, 

hvad der virker, og hvad der 

ikke gør?

Hvad kan I forvente af B2B Marketing Automation?

451% stigning i kvalificerede leads

Virksomheder, der anvender marketing automation, oplever ofte en stigning på op til 451% i kvalificerede leads. 

14,5% stigning i øget produktivitet

Salgsteams, der anvender marketing automation, kan opleve en produktivitetsforøgelse på  næsten 15%.

300% stigning i konverteringsrater

 Ved at implementere Marketing Automation kan I potentielt øge jeres konverteringsrater fra leads til kunder med op til 300%. 

Hvad kan I forvente 
af B2B Marketing
Automation?

451% stigning i 
kvalificerede leads

Virksomheder, der anvender marketing automation, oplever ofte en stigning på op til 451% i kvalificerede leads. 

14,5% stigning i 
øget produktivitet

Salgsteams, der anvender marketing automation, kan opleve en produktivitetsforøgelse på næsten 15%.

300% stigning i konverteringsrater

 Ved at implementere Marketing Automation kan I potentielt øge jeres konverteringsrater fra leads til kunder med op til 300%. 

Hvordan arbejder vi?

01. Behov og strategi

Vi starter med at klarlægge jeres udfordringer og mål, så vi kan skræddersy en strategi, der passer perfekt til jeres virksomhed.

02. Integration og implementering

Vi sørger for, at jeres tekniske setup er i synk med jeres målsætning. Derefter går vi i gang med at designe skræddersyede e-mailtemplates, opsætte effektive automations, leadgenerering og leadscoring.

03. Optimering og Sparring

Når platformen er aktiv, benytter vi dens analyseredskaber til at følge med i, hvordan kampagner og automations klarer sig. Vi justerer strategien løbende baseret på de indsamlede data. På den måde kan vi træffe velovervejede beslutninger og optimere jeres marketing automation for at opnå bedre resultater.

Hvordan arbejder vi?

01. Behov og strategi

Vi starter med at klarlægge jeres udfordringer og mål, så vi kan skræddersy en strategi, der passer perfekt til jeres virksomhed.

02. Integration og implementering

Vi sørger for, at jeres tekniske setup er i synk med jeres målsætning. Derefter går vi i gang med at designe skræddersyede e-mailtemplates, opsætte effektive automations, leadgenerering og leadscoring.

03. Optimering og Sparring

Når platformen er aktiv, benytter vi dens analyseredskaber til at følge med i, hvordan kampagner og automations klarer sig. Vi justerer strategien løbende baseret på de indsamlede data. På den måde kan vi træffe velovervejede beslutninger og optimere jeres marketing automation for at opnå bedre resultater.

Hvorfor skal du vælge os?

“Vi er passionerede eksperter, der går den ekstra mil for din succes.”

Vi er et lille team, der brænder for at give vores kunder en personlig og skræddersyet oplevelse. Hos os får du direkte kontakt til de personer, der arbejder på dit projekt – ofte vil det være vores co-founder og marketing automation specialist, Victa. Med over 10 års erfaring i branchen bringer han friske perspektiver og innovative strategier til bordet.

 

Victa har hjulpet virksomheder som Børsen, Rains, DTU, Mybanker, Body SDS, Niels Brock, Dansk Psykologisk Forlag, Cloud Factory og Georg Jensen med at implementere og optimere deres Marketing Automation.

 

Book et kald med Victa, og få værdifuld sparring om, hvordan du kan komme i gang med Marketing Automation.

Hvorfor skal du 
vælge os?

“Vi er passionerede eksperter, der går den ekstra mil for din succes.”

Vi er et lille team, der brænder for at give vores kunder en personlig og skræddersyet oplevelse. Hos os får du direkte kontakt til de personer, der arbejder på dit projekt – ofte vil det være vores co-founder og marketing automation specialist, Victa. Med over 10 års erfaring i branchen bringer han friske perspektiver og innovative strategier til bordet.

 

Victa har hjulpet virksomheder som Børsen, Rains, DTU, Mybanker, Body SDS, Niels Brock, Dansk Psykologisk Forlag, Cloud Factory og Georg Jensen med at implementere og optimere deres Marketing Automation.

 

Book et kald med Victa, og få værdifuld sparring om, hvordan du kan komme i gang med Marketing Automation.