Sales Enablement - øg salgsafdelingens performance

Med Marketing Automation kan vi hjælpe salgsafdelingen med at fokusere indsatsen, øge konverteringsrater og omsætte mere.

Marketing Automation - Få succes hos dine kunder

Brug kunstig intelligens og få større succes

En Marketing Automation platform kan automatisere arbejdsgange og gøre livet lettere for medarbejderne. Den kan også hjælpe dig til skabe en bedre salgsdialog med målrettet rådgivning, så du skaber den bedste kundeoplevelse.

Hvordan håndterer du B2B kunder, leads og salg

Potentialet er med andre ord enormt men...

En god Marketing Automation platform kan også mere end at automatisere arbejdsgange og gøre livet lettere for medarbejderne. Den kan faktisk hjælpe dig med at lukke flere ordrer.

 

Hvordan det? 

Vi arbejder med lead scoring. Lead scoring er en taktik, der bruges til at identificere de personer, som repræsenterer de største salgsmuligheder. Ved hjælp af lead scoring formindsker man altså risikoen for at kontakte dine leads alt for tidligt i deres købsproces. Og du undgår at være anmassende eller irriterende. Fidusen er, at du er klædt ordentlig på, når dine leads er købsklare, og det er lige netop her, at du rammer den rigtige modtager, med det rigtige budskab, på det rigtige tidspunkt.

Hvordan kan vi hjælpe dig i gang?

Fra strategi til praksis

Vi hjælper jer med at implementere en Marketing Automation platform fra bunden eller optimerer jeres nuværende setup. Vi samler alle relevante data i Marketing Automation -databasen og laver integrationerne til jeres nuværende systemer og databaser.

Et centralt værktøj

Vi giver salgsafdelingen nye værktøjer og processer, så de får frigivet tid og samtidig hjælp til at prioritere det, der bedst kan betale sig for at lukke et salg.

Automatisering

Vi automatiserer salgsrelaterede opgaver. Det kan være alt fra forecasting, pipeline management, handlingsplan, kredittjek, follow-ups til rapporter og analyser.

Stadig nysgerrig?

Der er mere...

Marketingafdelingen skal hele tiden se sig selv som værende en støttefunktion til salgsteamet. Marketing der sidder med den indkomne data, skal hjælpe salg med at sælge mere på mindre tid. Og dette ved at give salg mere relevant information.

Der er et hav af e-mail flows, du som virksomhed kan opsætte.

Sig hej!