Det kan du ved at sammentænke disse tre dele: Content, data og Marketing Automation.
Og her er rigtig content det vigtigste – dette synes folk nemlig stadig er det mest interessante.
Rigtig relevant content indeholder ikke bannere, reklamer og popups. Folk vil ikke modtage irrelevante beskeder og produktvisninger, som de ikke interesserer sig for. Og for alt i verden vil de ikke have spam!
Den gamle metode med traditionel massemarkedsføring og idéen om, at få det samme budskab ud til så mange som muligt, virker kun i et vist omfang.
I dag er der dog en anden måde at gøre det på – en måde, hvor du kan behandle alle jeres kunder som om de var jeres eneste: det er idéen bag ultra-personaliseret indhold, og fremtidens massemarkedsføring.
Folk i dag efterspørger spændende personaliseret indhold af høj kvalitet. Indhold som er brugbart, relevant og engagerende.
Men med over 300 milliarder sendte e-mails om dagen verden over og i gennemsnit 130 forretningsrelateret e-mails om dagen på et almindeligt kontor, hvor den gennemsnitlige åbningsrate på e-mails lægger et sted mellem 20-40%,kan det være svært at se, hvordan man kan skabe content, der er brugbart, relevant og engagerende. Hos khaki er dette vores spidskompetence.
I informationssamfundet er kæmper alle om dine brugers opmærksomhed – både individuelle personer og virksomheder. Derfor er det vigtigt, at du sørger for, at dine e-mails skiller sig ud. Du kan læse mere om, hvordan du kan skille dig ud på dine e-mail marketing her.