Hej! Vi er khaki
Vi gør det let at implementere Marketing Automation og arbejder tæt sammen med jer for at skabe maksimal ROMI.
Mød nogle af vores kunder
Vi omsætter data til resultater og hjælper vores kunder med at skabe de bedste oplevelser for deres kunder gennem intelligent personalisering.









Mød nogle af vores kunder
Vi omsætter data til resultater og hjælper vores kunder med at skabe de bedste oplevelser for deres kunder gennem intelligent personalisering.










Vi leverer nærvær og relevans for kunden
Forbrugerne har i dag ændret adfærd og forventer, at du er klar og kan imødekomme deres behov. Den nye virkelighed handler om convenience. Forbrugerne forventer, at du som virksomhed møder dem dér, hvor de er, og at du ved, hvad de vil have, og hvornår de vil have det. Samtidig skal det hele kunne foregå, når forbrugerne har tid og med minimalt besvær.
Og hos khaki ved vi, at forbrugernes forventninger og vaner kun kan imødekommes ved at I, som virksomhed arbejder med data og AI. Vi forstår vigtigheden i at skabe de bedste oplevelser for kunden. Og det kan et Marketing Automation-system hjælpe jer med. Ved dataopsamlingen kan vi se, hvad kunden ønsker, og hvornår vedkommende ønsker det – dét er at skabe convenience. For kunden og jer.
Vi eksekverer på real-time data og kan komme ud med de rigtige kreative budskaber – på det helt rigtige tidspunkt, hvor det lige passer til den enkelte kunde.
Datadrevne resultater
Vores filosofi er, at data skal være valide, komplette, opdaterede og strukturerede. Marketing Automation-systemet er ikke andet end de data, som er til rådighed. Hvis datakvaliteten er ringe, så bliver resultatet det også. Og det betyder selvsagt en mindre outbound rækkevidde. Men også begrænsede muligheder for at segmentere og personalisere.
I en kultur præget af digital teknologi forstår vi hos khaki vigtigheden i at appellere til kunders saner og følelser. Sammenspillet mellem performance marketing og branding er nemlig fremtiden. Der er brug for begge. Både på kortere og længere sigt. Der er derfor brug for personalisering. Og der er brug for Marketing Automation.