Coronakrisen har ændret hele verden og intet står uberørt hen – helle ikke kundernes købsadfærd og købsvaner.
Vi har aldrig handlet mere online, end vi gør i dag. I den akademiske verden siger man ’publish or perish’ og tilsvarende kunne man sige, at Coronakrisen har gjort det synligt for virksomheder, at man må være ’online or perish’.
Trenden har fået de fleste virksomheder til at lave en hurtig digital transformation, som nu har resulteret i en benhård konkurrence. Der er mange aktører derude nu – og der er mange, der laver det samme digitale marketing, som du måske også laver.
Men hvordan skiller du dig ud i dette digitale landskab?
Det kan du ved at sammentænke disse tre dele: Content, data og Marketing Automation.
Og her er rigtig content det vigtigste – dette synes folk nemlig stadig er det mest interessante.
Rigtig relevant content indeholder ikke bannere, reklamer og popups. Folk vil ikke modtage irrelevante beskeder og produktvisninger, som de ikke interesserer sig for. Og for alt i verden vil de ikke have spam!
Den gamle metode med traditionel massemarkedsføring og idéen om, at få det samme budskab ud til så mange som muligt, virker kun i et vist omfang.
I dag er der dog en anden måde at gøre det på – en måde, hvor du kan behandle alle jeres kunder som om de var jeres eneste: det er idéen bag ultra-personaliseret indhold, og fremtidens massemarkedsføring.
Folk i dag efterspørger spændende personaliseret indhold af høj kvalitet. Indhold som er brugbart, relevant og engagerende.
Men med over 300 milliarder sendte e-mails om dagen verden over og i gennemsnit 130 forretningsrelateret e-mails om dagen på et almindeligt kontor, hvor den gennemsnitlige åbningsrate på e-mails lægger et sted mellem 20-40%,kan det være svært at se, hvordan man kan skabe content, der er brugbart, relevant og engagerende. Hos khaki er dette vores spidskompetence.
I informationssamfundet er kæmper alle om dine brugers opmærksomhed – både individuelle personer og virksomheder. Derfor er det vigtigt, at du sørger for, at dine e-mails skiller sig ud. Du kan læse mere om, hvordan du kan skille dig ud på dine e-mail marketing her.
Har du brug for hjælp til content herunder brainstorming, tilrettelæggelse og eksekvering? Så smid os en e-mail eller ring til os med det samme. Hos Khaki står vi klar til at hjælpe dig og virksomheden med alt fra whitepapers til produktion af visuelt spændende indhold – et brugbart, relevant og engagerende indhold, der sætter krogen i dit lead.
Jo mere spændende, lærende, nyskabende og interessant indhold du producerer, desto større er chancen for at fange leadets interesse.
Personalisering.
Automatisering.
Resultater.
Cookie | Type | Duration | Description |
---|---|---|---|
_ga | 2 år | Registrerer et unikt ID som bruges til at føre statistik over hvordan den besøgende bruger hjemmesiden. | |
_ga_# | 2 år | Benyttes af Google Analytics til at indsamle data om antal gange en bruger har besøgt hjemmesiden samt datoer for første og seneste besøg. | |
_gid | 1 dag | Registrerer et unikt ID som benyttes til at føre statistik over, hvordan den besøgende bruger hjemmesiden. | |
ac_enable_tracking | 1 måned | AC Site Tracking bliver brugt til at vise historikken for den enkelte bruger og hvad den enkelte fortager sig på hjemmesiden. Dette bliver brugt til at personalisere indhold, så den er målrettet brugerens interesse og stadie. | |
ac_enable_tracking | 1 måned | Viser om hvorvidt den besøgende har valgt cookies i marketingkategorien eller ej. Cookien er nødvendig for overholdelsen af GDPR-regulativet. | |
ac_forms | Persistent | AC form er en pop-up funktion der kan bruges på hjemmesiden ifb. marketing og annoncering. | |
cookielawinfo-checkbox-Nødvendig | 0 | 11 months | Denne cookie benyttes til, at gemme brugerens samtykke for cookies i kategorien "nødvendig". |
cookielawinfo-checkbox-Statistik | 0 | 11 months | Denne cookie benyttes til, at gemme brugerens samtykke for cookies i kategorien "Statistik". |
sn_global_countdown_last_reset_timestamp | Persistent | Sætter et tidsstempel for hvornår den besøgende har tilgået hjemmesiden. Bliver anvendt til analytiske formål. | |
User_Match_History | 1 måned | Indsamler data om brugerens præferencer på hjemmesider - bruges til at optimere hjemmesidens annonce-relevans i forhold til den specifikke besøgende. | |
viewed_cookie_policy | 0 | 11 months | Denne cookie viser, om den besøgende har givet samtykke til brug af cookies. Den gemmer ingen personlig data. |
Cookie | Type | Duration | Description |
---|---|---|---|
ads/ga-audiences | Session | Benyttes af Google AdWords til at gentage annoncer for besøgende, der har større sandsynlighed for at konvertere til kunder baseret på den besøgendes onlineadfærd på tværs af websteder. | |
tr | Session | Benyttes af Facebook til at levere forskellige reklame-tjenester herunder realtids-bud fra tredjeparts-annoncører. |
Cookie | Type | Duration | Description |
---|---|---|---|
ads/ga-audiences | Session | Benyttes af Google AdWords til at gentage annoncer for besøgende, der har større sandsynlighed for at konvertere til kunder baseret på den besøgendes onlineadfærd på tværs af websteder. | |
tr | Session | Benyttes af Facebook til at levere forskellige reklame-tjenester herunder realtids-bud fra tredjeparts-annoncører. |