B2C Marketing Automation - automatisér dine marketingaktiviteter, fasthold kunderne og lav mersalg ​

Ved hjælp af marketingsautomatiserede taktikker, personalisering og segmentering kan vi skabe den bedste kundeoplevelse til hvert enkelt kunde og sikre, at det hele handler om dem.

Marketing Automation på B2C

Marketing Automation på B2C er mere relevant end nogensinde.

Med Marketing Automation får du skabt ultra personaliserede kundeoplevelser. Igennem hele kunderejsen servicerer og engagerer du modtageren med relevant indhold, som de selv har udvist interesse for. Dine kunder værdsætter, at du er relevant ved, at du som virksomhed forstår hvor, hvordan og hvorfor de interagerer med dig.

Marketing Automation kan bruges på mange forskellige stadier i kunderejsen og i din forretning.

Hvordan fungerer det i praksis?

Marketing Automation-systemet indsamler data om hver enkelt person, som du har permission på. Det kan være stamdata fra andre systemer i din virksomhed (CRM, ERP mv.) og adfærdsdata, som kommer fra personernes interaktion med din website og e-mails.

Grundprincippet i Marketing Automation er enkelt. Vi opsætter en række automatiserede e-mail flows, der rammer modtageren med det rigtige indhold på det rigtige tidspunkt. Marketing Automation kan bruges på mange forskellige stadier i kunderejsen og i din forretning.

Hvordan gør vi?

Vi effektiviserer og optimerer

Vi øger jeres produktivitet. Vi lader robotterne tage sig af det kedelige og tidskrævende – så kan I få kreativ frirum og gladere medarbejdere.

Vi øger kundens
levetid

Vi tager godt imod jeres nye kunder og sørger for, at de eksisterende kunder bliver husket, anerkendt og belønnet. Vi øger dermed kundens loyalitet og levetid og skaber en markant forbedring på bundlinjen.

Vi følger op på
leads

Vi fokuserer på at re-engagere eksisterende kunder og hjælper dem enten med at færdiggøre deres køb eller lave et genkøb/nykøb.

Stadig nysgerrig?

Der er et hav af e-mail flows, du som virksomhed kan opsætte.

Der er mere...

Der er et hav af e-mail flows, du som virksomhed kan opsætte.  Lad os for lethedens skyld demonstrere et par forskellige scenarier med automatiserede flows inden for B2C.

Sig hej!